Premiéra: | 24. marec 2024 |
Dĺžka: | 100 minút |
Žáner: | Divadlo |
Váš život sa nezmení po narodení dieťaťa. Zmení sa, keď sa ho snažíte vychovávať. Bežný denný, ale hlavne nočný rytmus je minulosťou. Raňajky za stolom? Nemožné. Hodinová vaňa s následnou manikúrou? Veľmi abstraktná predstava. Nový človek vo vašom byte – čo s ním? Vezmete si k srdcu dobré rady starej mamy alebo modernej medicíny, v horšom prípade (ne)sympatickej lekárky? Nie je vlastne to množstvo literatúry o výchove detí len biznis? Je najväčším nepriateľom moderných rodičov cukor? Sú detské kresby len nevinné pokusy o umenie, alebo sa z nich dá vyčítať anamnéza celej rodiny? Koľko hračiek je už veľa? A keď od vás konečne prestane byť závislý dvadsaťštyri hodín denne, je vôbec možné sa pri puberťákovi porozprávať?
Autorská komédia Dokonalé dieťa je o našich deťoch, ale nie pre naše deti. Je to terapia pre všetkých unavených rodičov, ktorí potrebujú aspoň chvíľu oddychu. Bez kriku, plaču či prebaľovania. Predstavenie je osobnou výpoveďou tvorcov o tom, čo znamená niekoho vychovať. Čo to znamená pre osobu, rodinu, pre spoločnosť. Hľadá odpovede na to, ako veľmi sa podobáme na rodičov a ako sa naše deti začínajú podobať na nás. Skúma extrémy a bizarnosti výchovných príručiek a spoľahlivo spochybňuje všetky názory na to, ako správne vychovávať.
Upozornenie: Inscenácia obsahuje vulgarizmy.
Obsadenie:
Lujza Garajová Schrameková a. h.
Alena Pajtinková a. h.
Michal Jánoš
Daniel Žulčák a. h.
Tvorivý tím:
Réžia Ján Luterán
Hudba Martin Geišberg
Výtvarná spolupráca Diana Strauszová
Pohybová spolupráca Ladislav Cmorej
Dĺžka: 100 min
Dátum lokálnej premiéry: 24. marec 2024
Krajina pôvodu:
Váš život sa nezmení po narodení dieťaťa. Zmení sa, keď sa ho snažíte vychovávať. Bežný denný, ale hlavne nočný rytmus je minulosťou. Raňajky za stolom? Nemožné. Hodinová vaňa s následnou manikúrou? Veľmi abstraktná predstava. Nový človek vo vašom byte – čo s ním? Vezmete si k srdcu dobré rady starej mamy alebo modernej medicíny, v horšom prípade (ne)sympatickej lekárky? Nie je vlastne to množstvo literatúry o výchove detí len biznis? Je najväčším nepriateľom moderných rodičov cukor? Sú detské kresby len nevinné pokusy o umenie, alebo sa z nich dá vyčítať anamnéza celej rodiny? Koľko hračiek je už veľa? A keď od vás konečne prestane byť závislý dvadsaťštyri hodín denne, je vôbec možné sa pri puberťákovi porozprávať?
Autorská komédia Dokonalé dieťa je o našich deťoch, ale nie pre naše deti. Je to terapia pre všetkých unavených rodičov, ktorí potrebujú aspoň chvíľu oddychu. Bez kriku, plaču či prebaľovania. Predstavenie je osobnou výpoveďou tvorcov o tom, čo znamená niekoho vychovať. Čo to znamená pre osobu, rodinu, pre spoločnosť. Hľadá odpovede na to, ako veľmi sa podobáme na rodičov a ako sa naše deti začínajú podobať na nás. Skúma extrémy a bizarnosti výchovných príručiek a spoľahlivo spochybňuje všetky názory na to, ako správne vychovávať.
Upozornenie: Inscenácia obsahuje vulgarizmy.
Obsadenie:
Lujza Garajová Schrameková a. h.
Alena Pajtinková a. h.
Michal Jánoš
Daniel Žulčák a. h.
Tvorivý tím:
Réžia Ján Luterán
Hudba Martin Geišberg
Výtvarná spolupráca Diana Strauszová
Pohybová spolupráca Ladislav Cmorej
Dátum lokálnej premiéry: 24. marec 2024
Krajina pôvodu:
Prejdite myšou nad kalendár a zobrazia sa Vám podujatia. Kliknutím na podujatie zobrazíte podrobnosti.
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Mestské kultúrne stredisko Senec.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.