Premiéra: | 19. apríl 2018 |
Dĺžka: | 88 minút |
Žáner: | Animovaný, Komédia |
Tieto vtáky rozhodne nie sú nahnevané, svoj život si užívajú plnými zobákmi. Byť v husej koži je ťažká pohoda, predovšetkým pre gunára v najlepších rokoch. Animovaná komédia "Dve a pol kačky" prinesie jednému takému gunárovi špeciálnu úlohu. Musí sa začať starať o dve malé kačičky a pomôcť im z bahna, ktoré tak trochu sám spôsobil. Ich spoločné dobrodružstvo ukáže, že rodina môže mať všetky možné podoby aj tvary a dokonca aj perie. A že priateľstvo a rodina je tá najväčšia zábava a jazda.
Hlavný hrdina žije v husej koži svoj život a za nič na svete by nemenil. Peng je totiž gunár, žije v pokoji vo voľnej prírode a pekáč mu nehrozí. Peng je z druhu "hus pohodová", zo všetkého najradšej sa baví, spoločné husacie rituály alebo akékoľvek iné pravidlá neznáša a v husom slovníku ho nájdeme pod heslom "nezodpovednosť", "pohodička" a tiež "na to kašlem". Namiesto toho, aby s ostatnými držal pri presune na juh vyrovnanú formáciu, lieta si sem a tam a venuje sa leteckej akrobacii. Namyslených mladíkov často čaká pád a Peng pri jednom odvážnom manévri tesne nad zemou zrazí dve malé kačičky, ktoré sa vďaka tomu stratia. Malé kačičky Chi a Chao majú len 16 dní. O tom, že by im pomohol ich kŕdeľ nájsť a napraviť, čo spískal, nechce ani počuť. Nakoniec ale súhlasí. Poraní si totiž krídlo a odprevadiť dve malé kačky pekne pešo mu poskytne šancu, aby sa o tom nikto nedozvedel. Operená trojka sa vydáva na juh za svojimi kŕdľami po zemi. Počas svojho dobrodružstva prejdú skrz hory, okolo jazier, bambusovými lesmi, mramorovou jaskyňou alebo obyčajným kurníkom. Za chrbtom majú hladného a nebezpečného kocúra a vo finále budú musieť čeliť aj tej kuchynskej trúbe.
Dĺžka: 88 min
Rok výroby: 2018
Dátum lokálnej premiéry: 19. apríl 2018
Krajina pôvodu:
Tieto vtáky rozhodne nie sú nahnevané, svoj život si užívajú plnými zobákmi. Byť v husej koži je ťažká pohoda, predovšetkým pre gunára v najlepších rokoch. Animovaná komédia "Dve a pol kačky" prinesie jednému takému gunárovi špeciálnu úlohu. Musí sa začať starať o dve malé kačičky a pomôcť im z bahna, ktoré tak trochu sám spôsobil. Ich spoločné dobrodružstvo ukáže, že rodina môže mať všetky možné podoby aj tvary a dokonca aj perie. A že priateľstvo a rodina je tá najväčšia zábava a jazda.
Hlavný hrdina žije v husej koži svoj život a za nič na svete by nemenil. Peng je totiž gunár, žije v pokoji vo voľnej prírode a pekáč mu nehrozí. Peng je z druhu "hus pohodová", zo všetkého najradšej sa baví, spoločné husacie rituály alebo akékoľvek iné pravidlá neznáša a v husom slovníku ho nájdeme pod heslom "nezodpovednosť", "pohodička" a tiež "na to kašlem". Namiesto toho, aby s ostatnými držal pri presune na juh vyrovnanú formáciu, lieta si sem a tam a venuje sa leteckej akrobacii. Namyslených mladíkov často čaká pád a Peng pri jednom odvážnom manévri tesne nad zemou zrazí dve malé kačičky, ktoré sa vďaka tomu stratia. Malé kačičky Chi a Chao majú len 16 dní. O tom, že by im pomohol ich kŕdeľ nájsť a napraviť, čo spískal, nechce ani počuť. Nakoniec ale súhlasí. Poraní si totiž krídlo a odprevadiť dve malé kačky pekne pešo mu poskytne šancu, aby sa o tom nikto nedozvedel. Operená trojka sa vydáva na juh za svojimi kŕdľami po zemi. Počas svojho dobrodružstva prejdú skrz hory, okolo jazier, bambusovými lesmi, mramorovou jaskyňou alebo obyčajným kurníkom. Za chrbtom majú hladného a nebezpečného kocúra a vo finále budú musieť čeliť aj tej kuchynskej trúbe.
Rok výroby: 2018
Dátum lokálnej premiéry: 19. apríl 2018
Krajina pôvodu:
Prejdite myšou nad kalendár a zobrazia sa Vám podujatia. Kliknutím na podujatie zobrazíte podrobnosti.
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Mestské kultúrne stredisko Senec.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.